Handelsbetingelser

Om eAroma.dk

eAroma.dk Stenhusvej 7 4300 Holbæk Danmark

&

eAroma.dk Calle Andalucía 32 29640 Fuengirola Malaga, Spanien

AMOLI S.L. NIF. B56592710

Din bestilling kan leveres til dig i hele Norden & Spanien.

 

Bestilling

eAroma.dk er åben 24 timer alle ugens 7 dage, og du kan derfor altid handle hos os. Bestilling af varer på eAroma.dk foregår ved at tilføje de ønskede varer til din indkøbskurv. Når du er færdig med at handle klikker du på “TIL KASSEN”. Her indtaster du dine leverings oplysninger og fortsætter herefter “TIL Betalingsmetode”. Ved at klikke “Fortsæt Til Betalingsmetode” vil du blive sendt til betalingsvinduet. Alle betalinger sker gennem en server krypteret med SSL (Secure Socket Layer)-kryptering.

Når bestillingen er foretaget, vil du kort efter, modtage en ordrebekræftelse for bestillingen på den e-mail du indtastede. På samme måde vil du som kunde, få besked på e-mail når ordren er afsendt.

 

Betaling

Hos eAroma.dk er det muligt at betale med Visa Dankort, Visa, Mastercard eller MobilPay. Der tages ikke gebyr på dit køb, og beløbet bliver først hævet når varerne er sendt fra vores lager. Der kan ikke trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet. Du har også mulighed for at dele din betaling op med Viabill.

 

Fragt & Levering

Alle bestillinger lagt inden kl. 15.00 på hverdage sendes senest efterfølgende dag. Fragtprisen bliver udregnet ved betalingen. Hos eAroma levere vi i hele Danmark for ned til Kr. 39,- Vi sender til hele Norden, samt Spanien. Fragtprisen for udenlandske forsendelser variere.

Handler du for mere end 499 kr. vil du opnå gratis fragt.

Vi benytter GLS, DAO & POST NORD.

Vi anbefaler brug af GLS.

Levering til GLS Pakkeshop

Hvis du vælger at sende til en GLS Pakkeshop, koster forsendelsen 39 kr. Levering vil ske til det ombud du valgte på bestillingstidspunktet. Leveringstiden er normalt 1-3 hverdage, når den leveres med GLS. Vær dog forberedt på levering ved nogle lejligheder kan forsinkes lidt på grund af force majeure og lignende. Disse vilkår gælder for fragt i Danmark. Fragtprisen for udenlandske forsendelser varierer.

Levering til DAO eller Post Nord Pakkeshop

Hvis du vælger at sende til en af ovenstående pakkeshop, skal du forvente en leveringstid på 1-4 hverdage.

 

Fortrydelsesret

Du har som forbruger 30 dages fortrydelsesret, når du handler med os.

Fristen regnes fra den dag du modtager dine varer, eller får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis. Ønsker du at benytte dig af fortrydelsesretten bedes du inden 30 dage fra modtagelse sende en mail til vores kundeservice med ordrenummer, og gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Efter modtagelse af din mail, sender vi dig en mail med returneringsoplysningerne. Husk at vedlægge en kopi af din kvittering som dokumentation for, at varen er købt hos eAroma.dk. Du kan også benytte dig af fortrydelsesretten ved at nægte modtagelse af varen, eller ved at overdrage varen til fragtmanden hvis du samtidig giver os tydelig meddelelse om dette.

 

Returnering

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse, og senest 14 dage efter du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Omkostninger forbundet med returneringen afholdes af kunden selv. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering. Manglende original emballage kan muligvis udgøre en værdiforringelse, så for at være sikker på at kunne modtage alle pengene retur, anbefales det, at varen returneres i original emballage. Udgifterne for returnering forventes højst at beløbe sig til ca. kr.: 55,-

Følgende varetyper er undtaget fortrydelsesretten:

· Levering af varer, som må antages at blive forringet eller forældet hurtigt,

· Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen,

Du mister din fortrydelsesret, hvis;

· Du bryder forseglingen på varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret.

 

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug.

Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. Forbrugsprodukter som Aromaer kan ikke returneres, hvis først åbnet.

 

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet. Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14

dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde dit køb. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur.

 

Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:

eAroma Stenhusvej 7 4300 Holbæk

Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

 

Reklamationsret

Købelovens mangels regler kan finde anvendelse på varekøb. I henhold til købelovens § 83 gives der en reklamationsfrist på 24 måneder. Dette omfatter fabrikations og/eller materialefejl der konstateres ved varens normalt beregnede anvendelse. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Opdager du fejl eller mangler ved levering fra eAroma, skal det påberåbes i rimelig tid efter du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Det er din pligt at angive og på forlangende vise, hvordan fejlen eller manglen forekommer. Hvis du opdager en fejl, bedes du hurtigt rette henvendelse til vores kundeservice. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

For alle varer (herunder varer med begrænset holdbarhed) gælder det, at almindeligt slid ikke er en mangel i købelovens forstand, selvom nedslidning kan indtræde inden udløbet af de 2 års reklamationsret.

Bemærk – Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Husk at vedlægge en kopi af fakturaen som dokumentation for, at varen er købt hos eAroma.dk.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

 

Varen sendes til:

eAroma Stenhusvej 7 4300 Holbæk

Når du returnerer varen, bedes du beskrive problemet så detaljeret som muligt.

 

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til vores kundeservice – info@earoma.dk

 

Center for Klageløsning

Nævnenes Hus Toldboden 2 8800 Viborg www.forbrug.dk

Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her –http://ec.europa.eu/odr

 

Ansvarsbegrænsning

Risikoen for varer købt hos eAroma.dk overgår til dig som forbruger på leveringstidspunktet. Søg vejledning hos din læge, hvis du har sygdomme eller hvis der er andre forhold, som kan skabe tvivl om produktets egnethed. eAroma.dk er ikke ansvarlig for skader forvoldt på andet elektronisk udstyr, artikler og personer.

 

Spørgsmål

Hvis du har spørgsmål til ovenstående eller har brug for hjælp, så er du velkommen til at kontakte vores kundeservice. info@earoma.dk

 

Lovvalg og værneting

Køb af varer på eAroma.dk er underlagt dansk lovgivning. Enhver tvist afgøres herefter.